Doporučujeme:OpravyPracek.czSeznamOpraven.czMonitoringInformaci.czInfoSvet.czhs-sparta.cz
Váš partner 131.cz
Kategorie
Amica (27)
Ardo-Whirlpool (8)
Ardo, Malber (58)
Beko, Altus (38)
Bosch+Siemens (20)
Bravo, TEBA (1)
CANDY, Zerowatt (8)
Fagor, Aspes (2)
FAGOR, Aspes, Edesa (21)
Fiko (4)
GAS-Eurogas (2)
Gorenje (54)
Indesit, Ariston (78)
LG (11)
Maps (2)
MINI Romo (4)
Mini Romo, WM (1)
Mora (10)
Mora-Gorenje (16)
MUM Bosch (5)
Philco, Crosley, Konrad (41)
Polar (3)
Samsung (4)
Siltal, Sancy, IAR, ELIN (10)
Tatramat-TAMAT (9)
UNIVERZÁLNÍ (103)
Whirlpool, Ignis (83)
WM (1)
Zanussi-Electrolux-AEG (95)
Kontakt
Na těchto stránkách můžete zakoupit zboží od těchto prodejců:
APM SERVIS - Miroslava ROTHOVÁ
   U Rybníka 2
   HORNÍ BEŘKOVICE
telefon: 603504239
info@nahradnidil.cz
apmservis@apmservis.cz
detailní informace
Reklama

Reklamační podmínky

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY a  REKLAMACE ZBOŽÍ   ( dodavatele firmy Miroslava Róthová - APM SERVIS )

Záruční doba na zboží nabízené v tomto obchodě je dle zákona 24 měsíců.

Záruka se vztahuje na vady materiálu a na vady funkčnosti dodaného zboží. 
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, 
špatnou obsluhou nebo poškozením vlivem jiného vadného 
komponentu nebo chybné činnosti spotřebiče, kde byl tento díl použit.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného 
poškození, povětrnostních vlivů nebo provozu za extrémně neobvyklých podmínek.
Záruka se nevztahuje na běžné a obvyklé opotřebení dílu způsobené
provozem spotřebiče.
Záruka se nevztahuje na poškození a závady způsobené špatnou nebo 
závadnou instalací spotřebiče, ve kterém byl díl použit, případně závadou 
v  instalaci elektrické sítě či vodoinstalace, do které je spotřebič běhěm
svého chodu zapojen.

Záruka zaniká v případě neoprávněného zásahu do zboží, mechanických a 
elektrických úprav, či demontáži jakékoli části daného zboží.
Záruka zaniká v případě, že zakoupený komponent je použit k jakémukoli 
jinému účelu, než ke kterému byl určen.

          Dodavatel neručí za jakékoli škody a za jakoukoli nefunkčnost spotřebiče 
          způsobené neodbornou instalací dílu, či instalací dílu osobou k dané 
          činnosti odborně nezpůsobilé.
          Dodavatel neručí za jakékoli škody způsobené instalací komponentu, 
          který není konkrétně určen do daného typu a modelu spotřebiče, a to 
          tehdy, jestliže si zákazník daný komponent objedná dle svého uvážení, 
          aniž by vhodnost výběru předem konzultoval s dodavatelem, což  je 
          zákazníkovi předem nabídnuto. 
          Dodavatel stejně tak neručí za jakékoli škody či nefunkčnost, 
          jestliže zákazník, přesto, že předem konzultoval výběr dílu 
          s dodavatelem, nesprávně nebo neúplně uvedl typ a model, 
          případně výrobní číslo spotřebiče.
                             
           V případě reklamace je zákazník povinen předložit prodejci:
           1. Reklamovaný náhradní díl v kompletním stavu       
           2. Fakturu nebo platný doklad o zakoupení tohoto 

           3. Popis důvodu reklamace dílu a požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz apod ) .

               Zákazník může být vyzván k uvedení značky a modelu spotřebiče, případně jeho výrobního čísla ze štítku,
               ve kterém byl, případně měl být původně tento díl použit, a to za účelem co nejobjektivnějšího vyřízení reklamace.
          
Odstranění závady zajistí prodejce u příslušné servisní firmy formou opravy, případně výměny
vadného zboží a to v nejbližší možné lhůtě, nejpozději však do 30-ti kalendářních 
dnů včetně, počínaje dnem převzetí reklamovaného zboží.

Prodejce neprodleně po přijmutí zboží k reklamaci vystaví kupujícímu  reklamační protokol o přijetí zboží k reklamaci, kde budou uvedeny povinné údaje o reklamaci. Jestliže zákazník předá zboží k reklamaci osobně v sídle firmy, bude mu tento reklamační protokol vytaven okamžitě, jestliže zákazník reklamované zboží odešle přepravcem, bude mu protokol neprodleně odeslán na email uvedený v jeho objednávce, případně bude o emailovou adresu požádán.

Jestliže reklamovaný díl nelze opravit nebo oprava by přesáhla původní cenu dílu, a není-li již možno identický díl pro zákazníka objednat, bude zákazníkovi prodejcem vrácena původní kupní cena dílu a to nejdéle do 30-ti kalendářních dnů od obdržené reklamace.

Reklamace poškozené zásilky - Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně můžete převzít zásilku od řidiče tzv. "S VÝHRADOU", kde jste plně chráněni proti možnosti, že by i zboží uvnitř zásilky bylo poškozeno. V případě, že zjistíte, že zboží je skutečně poškozeno, jste povinni tuto skutečnost oznámit do 3 pracovních dnů přepravci PPL - tel. 844 775 775, kde Vám bude oznámen další postup reklamace.

V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností nás neváhejte kontaktovat na našem kontaktním telefonu 603 504 239 v době od 7.00 - 19.00 Po-Ne

Miroslava RÓTHOVÁ - APM SERVIS

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
čas zpracování: 0,041 s.
Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.(zjisti více) OK,rozumím